Alpha and Omega





Genre: Animerat
Produktionsår: 2010
Ursprung: USA

Röster: Justin Long (Taking Chances, Youth in Revolt och Live Free or Die Hard), Hayden Panettiere (I Love You, Beth Cooper, Isprinsessan och Zuper-Zebran) och Dennis Hopper (Swing Vote, Speed och Easy Rider).

Handling: Två vargar, Humphrey, en omegavarg vars livsuppgift är att ha roligt och Kate, en Alfavarg som inom sinom tid ska ta över ansvaret över sin flock och bli bortgift med den store, snygge alfahanen Garth, blir tillfångatagna av människor för att bli bortförda till Idaho och bygga upp vargstammen där. De båda bestämmer sig för att göra allt för att komma hem till vänner och släkt. Hemma i skogarna byggs en mordisk stämning upp mellan två flockar...

Omdöme: En av de sämre animerade storfilmerna på länge. Filmer som Shrek har lyckats blanda barnhumor och vuxenhumor, men här blir det alltför uppenbart och aldrig särskilt roligt. Mer finns tyvärr inte att säga om den här rullen...

Kommentarer:

1 Erika:

Sv: Tack för tipset! Här kommer jag nog att spendera en hel del tid. Ha det bra! :D

2 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Vilken rolig blogg och idé! :D Håller med Erika!

3 jojjo:

coolt med filmblogg! har du sett love & other drugs, tänkte se den med mina tjejkompisar :)

4 amanda:

Ett stort tack för tipset. Här kommer jag kolla ofta kan du ge dej tusan på! :)

5 amanda:

Ett stort tack för tipset. Här kommer jag kolla ofta kan du ge dej tusan på! :)

6 Sandra:

Idag har jag spenderat dagen med mamma då hon ska opereras imorgon. Nu är jag hundvakt till hennes två valpar ;)

7 Sandra:

Vad gör du?

kram

8 Emo <3:

9 Anonym:

10 Emo <3:

sv: häftig idé! Har redan fått några filmtips :)



Ursäkta att det blev flera kommentarer men min dator kan bete sig lite konstigt ibland ... :P

11 Anonym:

Kul blogg!

Kommer kika in hit lite då och då, :)



Kram

12 fanny:

gooddddd

Kommentera här: