Miss March





Genre: Komedi
Produktionsår: 2009
Ursprung: USA

Skådespelare: Zach Cregger (Serien The Whitest Kids U' Know och College), Trevor Moore (Serien The Whitest Kids U' Know) och Raquel Alessi (Summerhood, Ghost Rider och Uncle Sam).

Handling: Fyra år låg Eugene i koma, innan han vaknade på ett sjukhus, tack vare att hans bäste vän Tucker klappar på honom med ett slagträ. Men ju längre han är vaken, desto mer verkar allt ha förändrats. Hans stora kärlek som han ville gifta sig med är borta, och nu måste de leta rätt på henne... Lättare sagt än gjort... tills de upptäcker att hon har blivit en playboy-modell. De ger sig ut på vägarna för att ta sig till Playboy Mansion för att återförenas...

Omdöme: Åh, tänk att man slösat bort så mycket tid för en sån här dålig film. Hade jag varit 15 år hade jag nog skrattat, men det är bara att inse att jag trots att jag bara är 24 år inte tycker sånt här är roligt längre. Men det är helt enkelt inte en bra film. Bland de få scener som var roliga var väl att Hugh Heffner hoppade in och gled omkring lite... Men annars, en helt bedrövligt dålig film. Tack för mig.

Kommentarer:

1 karin:

Tack för tipset!!

2 ♥Tove♥:

Skulle du kunna recensera Jumanji någon gång?

3 Fluffpudel:

HAHA den ivll jag se

Kommentera här: